Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och badhusmysteriet


Inbunden

{{selectedProduct.StandardPrice}} kr  {{selectedProduct.Price}} kr
{{selectedProduct.Price}} kr 

Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}

({{selectedProduct.NumberOfVotes}})
Spara i önskelistan

Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}

({{selectedProduct.NumberOfVotes}})
Spara i önskelistan

Lättläst och spännande med fina bilder på varje uppslag.

Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Det blir ett nytt fall för cirkusdeckarna! Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Produktinfo

Dan Höjer

Den ständigt populäre författaren Dan Höjer har skrivit över 70 barn- och ungdomsböcker, allt från spökhistorier till fakta och äventyr. Dessutom har han skrivit flera vuxenböcker om bland annat adoption. Han gör författarbesök i skolor då han framför såväl berättelser som sång. Mest känd för slukarpubliken är han med deckarserien för låg- och mellanstadiebarn: Cirkusdeckarna! Den finns nu också som lättläst serie för yngre nybörjarläsare. Dan Höjer ligger dessutom bakom den spännande Indiana Jones-inspirerade serien Arkeologdeckarna. Han har skrivit över 100 böcker som sålts i över 800 000 exemplar!

Lättläst och spännande med fina bilder på varje uppslag.

Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Det blir ett nytt fall för cirkusdeckarna! Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Produktinfo
Om Dan Höjer