Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och godismysteriet


Inbunden

{{selectedProduct.StandardPrice}} kr  {{selectedProduct.Price}} kr
{{selectedProduct.Price}} kr 

Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}

({{selectedProduct.NumberOfVotes}})
Spara i önskelistan

Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}

({{selectedProduct.NumberOfVotes}})
Spara i önskelistan

Nu också för de yngre nybörjarläsarna!

Cirkus Pommery ska uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett nytt fall för cirkusdeckarna! Lättläst och spännande med fina bilder i färg på varje uppslag.

Produktinfo

Dan Höjer

Den ständigt populäre författaren Dan Höjer har skrivit över 70 barn- och ungdomsböcker, allt från spökhistorier till fakta och äventyr. Dessutom har han skrivit flera vuxenböcker om bland annat adoption. Han gör författarbesök i skolor då han framför såväl berättelser som sång. Mest känd för slukarpubliken är han med deckarserien för låg- och mellanstadiebarn: Cirkusdeckarna! Den finns nu också som lättläst serie för yngre nybörjarläsare. Dan Höjer ligger dessutom bakom den spännande Indiana Jones-inspirerade serien Arkeologdeckarna. Han har skrivit över 100 böcker som sålts i över 800 000 exemplar!

Nu också för de yngre nybörjarläsarna!

Cirkus Pommery ska uppträda vid en godisfabrik. Men någon har saboterat godiset! Skumma typer syns till i fabriken. Kaspar och Katinka får rycka ut och leta skurkar bland geléhallon och skumbananer … Ett nytt fall för cirkusdeckarna! Lättläst och spännande med fina bilder i färg på varje uppslag.

Produktinfo
Om Dan Höjer