Beställningar

Här hittar du de vanligaste frågorna som ställts till Kundservice. Klicka på frågan för att läsa svaret. Om du inte hittar svaret på din fråga här, kontakta då vår kundservice så hjälper vi dig.

    1. Hur gör jag för att beställa?

      Det är enkelt, snabbt, tryggt och dessutom bättre för miljön att beställa online. Så här gör du:

      1. Sök fram den bok du är intresserad av via sökfältet i menyraden högst upp på siten. Du kan söka på författarnamn, titel, artikelnummer eller ISBN.
      2. Klicka på Köp, varan läggs då i varukorgen som du ser längst upp till höger.
      3. Upprepa sedan samma procedur tills du handlat klart.
      4. När du är färdig klickar du på Till varukorgen.
      5. Bekräfta innehållet i din varukorg, och gå sedan till Betalning.
      6. Bekräfta dina personuppgifter och välj betalningssätt.
      7. Bekräfta ditt köp. 
      8. Köpet är nu genomfört och du får en orderbekräftelse på sidan som du kan skriva ut om du så önskar. Har du dessutom angett en e-postadres får du en orderbekräftelse skickad till dig.

      Vill du se en lathund på hur du beställer hittar du en här.

      Du kan såklart också ringa in din order till kundservice på tel 08-696 87 80. Kunservice har öppet mån-fre 08-18.

    2. Hur gör jag för att ta bort något jag har lagt i varukorgen?

      Klicka på Till kassan. Då kommer de produkter du lagt i varukorgen upp. Klicka på Ta bort bredvid titeln på den bok du vill ta bort ur varukorgen.

    3. Hur gör jag om jag ångrar ett köp efter att ha bekräftat min beställning?

      Ångrar du dig samma dag, kontakta kundservice via e-post eller på tel 08-696 87 80 så kan vi hjälpa dig. Kundservice har öppet 08.00-18.00 månd-fred. Lörd och sönd stängt. 

    4. Hur ser jag mina tidigare beställningar?

      Logga in på bonniersbokklubb.se. Klicka på Mina sidor i toppmenyn och klicka därefter på Min orderhistorik. Där hittar du all information som rör dina beställningar.

      Vill du se mer detaljerad information om någon beställning, klicka på den order du är intresserad av.

    5. Vad betyder premiepris?

      För varje bok du köper kan du vid samma köptillfälle fynda en av månadens premier. Köper du 1 bok så får du köpa 1 premie, köper du 2 böcker för du köpa 2 premier osv.

      Premier kan vara en bok eller annan produkt och erbjuds alltid till riktigt förmånligt pris. Du hittar alla månadens premier under Mina Erbjudanden.

    6. Vad är en superpremie?

      Superpremie är en premie med ett extra förmånligt pris. Missa inte den!

    7. Vad är en trappstegspremie?

      En trappstegspremie är en produkt som blir billigare ju mer du handlar för.

      Exempel: Om du t.ex. handlar för 200 kr så får du köpa trappstegspremien för 300 kr, om du handlar för 300 kr får du köpa trappstegspremien för 150 kr osv. Du hittar alltid trappstegspremien under Mina erbjudanden på hemsidan eller på någon av de sista sidorna i tidningen Bokspegeln.

    8. Vad är just-nu-pris?

      Just-nu-pris är ett tillfälligt nedsatt pris och erbjuds på nyheter i klubben. Ser du det så passa på att slå till! Månaden efter återgår priset till ord klubbpris.

    9. Vad är lägsta pris-garanti?

      När en vara är märkt med lägsta pris-garanti betyder det att vi garanterar att priset på varan är marknadens lägsta pris på den produkten, i det formatet, vid den tidpunkten. Läs mer här.

      PS. Vi har alltid lägsta pris-garanti på månadens utvalda bok, månadens alternativ och månadens paket! Riktigt förmånligt för dig som medlem!