Leveranser
Här hittar du de vanligaste frågorna som ställts till Kundservice. Klicka på frågan för att läsa svaret. Om du inte hittar svaret på din fråga här, kontakta då vår kundservice så hjälper vi dig.
-
-
Hur får jag leveransbesked och aviseringar?
Vill du följa hur det går för din order kan du se aktuell information under Mina Sidor, Orderhistorik.
Om du angett din e-postadress så får du dessutom orderbekräftelse, leveransbesked mm via e-post. Du anger din e-postadress antingen under Mina sidor eller i kassan när du bekräftar ditt köp.
Om du ska hämta ditt paket hos ett ombud aviseras du via sms om du registrerat ditt mobilnr hos oss. I annat fall får du en avi hem i brevlådan. -
Skickas böckerna i beställningen tillsammans?
Ja, men om någon bok skulle bli försenad delar vi upp beställningen så att inte hela beställningen drabbas av förseningen. Självklart står vi för det extra portot.
-
Kan ni se till att böckerna hamnar på ett särskilt serviceställe?
Vi kan tyvärr inte påverka Postens val av utlämningsställe. Hör av dig till ditt lokala postkontor så kan de kanske hjälpa dig.
-
Kan man dela upp en order och ha två olika leveransadresser för samma beställning?
Du kan tyvärr inte dela upp en leverans när du beställer via bonniersbokklubb.se, men om du ringer till kundservice på 08-696 87 80 och lägger din beställning, så kan vi hjälpa dig.
-
Hur lång tid tar det innan jag får mina böcker?
I normala fall levererar vi din beställning inom 5-7 dagar.
-
Vad betyder det att en bok är restnoterad på min order?
Det betyder att den tillfälligt är slut på lagret. Så snart vi får den i lager igen skickas den till dig med blixtens fart.
-
Hur får jag leveransbesked och aviseringar?